Team Lead Service

Als Team Lead Service ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en uitbreiding van onze service-after- sales activiteiten. De implementatie en het gebruik van nieuwe technologieën voor service op afstand (zoals Augmented Reality met smart glasses) zal een sleutelrol spelen in deze rol.

Team Lead Service

Je bent ook betrokken bij het ontwerp, de ontwikkeling en de service na verkoop van nieuwe automatiseringsoplossingen voor verschillende soorten toepassingen en sectoren. Je hebt steeds de ingesteldheid om voortdurend te verbeteren.

Profiel

  • Master in de mechanische of elektromechanische engineering
  • Gemotiveerde teamspeler met uitstekende sociale, coördinatie- en communicatievaardigheden
  • Reeds een eerste succesvolle ervaring op dit gebied
  • Aansturend vermogen: zowel naar eigen ontwikkeling als deze van service collega’s
  • Vakbekwaamheid in 3D en 2D CAD systemen is een must (SolidWorks, Inventor, ...)
  • Vloeiend in het Nederlands
  • Sterke analytische vaardigheden, in staat om op conceptueel niveau te denken en ook hands-on te werken
  • Flexibel en resultaatgericht
  • Klantgericht


Wij bieden

  • Je kan je bij ons een mooie, stabiele carrière uitbouwen in onze groeiende onderneming. Je werkt aan uiteenlopende projecten waar jouw creativiteit gewaardeerd wordt.
  • Met een brede waaier aan producten en mogelijkheden doe je enorm veel kennis op van zaken.
  • Thuiswerk op afgesproken momenten is voor ons geen probleem.
  • Je krijgt een aantrekkelijke verloning met bijkomende voordelen zoals maaltijdcheques, flexibele uren en ADV-dagen.
  • Je krijgt een bedrijfswagen die past bij jouw ervaring.
  • Ons kantoor bevindt zich in Gentbrugge en is uitstekend bereikbaar.